**همه چیزدانلود**
لطفا در نظر سنجی هم شرکت کنید با تشکر

همگی با بازی محبوب پرندگان خشمگین آشنا هستیم. پرندگان خشمگین خوک های بدجنس را دنبال کرده اند و ناگهان متوجه می شوند که وارد سیاره جدیدی شده اند که باید در آن سیاره به مبارزه با خوک ها بپردازند ولی این پرندگان خشمگین با قدرت عجیبشان حتما پیروز خواهند شد. Angry Birds Space نسخه Premium فضایی این بازی جذاب است که دارای مراحل بسیار متنوع و زیبایی است.

آپدیت این ورژن : باز شدن قفل Danger Zone

 

 






تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر

hiy0y93kchmdfefzpy7g.jpg


بازي بسيار جذاب پرندگان خشمگين Angry Birds كه يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي آندروييدي محسوب مي شود كه با استقبال بي نظري هم روبرو شد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتاسر جهان شرکت Rovio تصمیم به انتشار نسخه‌ای جدید اين بازي براي اجرا در رايانه را گرفته است و پس از سالها انتظار بلاخره در سال 2011 نسخه مخصوص كامپيوتر منتشر شد.نسخه جدید این بازی که به تازگی عرضه شده است تماماً در فضای خارج از زمین رخ می دهد که شامل سیارات با جاذبه متفاوت و همچنین محیط های بی جاذبه است و 60 مرحله را شامل می شود. همچنین 30 مرحله اضافه با نام بسته Danger Zone نیز برای خرید جداگانه وجود دارد که شامل مشکل ترین مراحل بوده و بر روی گوشی  Galaxy Note سامسونگ به صورت رایگان عرضه خواهد شد.در این بازی از میان 8 پرنده قبلی 5 پرنده به اضافه پرنده جدید یخی حضور دارند. پرنده کوچک قرمز بی تغییر مانده و تنها کمی قیافه فضایی به خود گرفته است، پرنده زرد رنگ ماسک لیزری زده و بنفش رنگ شده است و می تواند حین پرواز پس از مشخص کردن هدف با موس به سمت هدف به صورت مستقیم تغییر مسیر دهد و ...


 

 

  دانلود :


  حجم  :  34 مگابایت

 

angry.birds.4.www.vatandownload.com.rar

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com





تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر

بازی سوم شخص بسیار پر طرفدار از مجموعه WarHammer 40000

WarHammer 40000 - Space Marines - 2011

 

Warhammer 40,000: Space Marine، یک بازی سوم شخص است که در ۶ سپتامبر ۲۰۱۱ برای کنسول ها و کامپیوتر های خانگی، توسط شرکت بازی سازی THQ منتشر خواهد شد. این بازی که با نام WH40k: Space Marine نیز شناخته می شود، بر اساس گیم پلی مشابه بازی هایی چون Red Faction ساخته شده و یک بازی اکشن کاملا خطی است.

داستان بازی در خارج از زمین اتفاق می افتد و شما به عنوان یکی از اعضای نیروی تفنگداران دریایی، برای نجات زمین از حمله ی بیگانگان وارد میدان نبرد می شوید. در این بازی سوم شخص که آرمان های یک بازی نقش آفرینی در آن دیده می شود، سلاح های جالبی به چشم می خورند. سلاح های مثله : اره ی برقی، چکش های سنگین و سلاح های گرمی هم چون Plasma Guns و غیره، می توانند برای مبارزه با دشمنان استفاده شوند.

در این بازی بازیکنان نمی توانند پشت موانع پناه بگیرند ولی می توانند به صورت پیشرفته به نیرو های زیادی مجهز شوند. همانطور که قبلا هم اشاره کردم، این بازی یک بازی سوم شخص نقش آفرینی است. پس بازیکنان می توانند درجه ی مهارت خود را بالا ببرند و خود را با قابلیت های جدید به روز کنند. از جمله قابلیت های خوب بازی، بخش شبکه ای آن است که بازیکنان می توانند شخصیت خود را طبق سلیقه ی دلخواه طراحی کنند. بخش مالتی و چند نفره ی بازی به دو بخش مبارزه ی رو در رو و مبارزه در حالت مشترک یا همان Co-op تقسیم شده است و بازیکنان می توانند مراحل اصلی از داستان بازی را به صورت دو نفره به پایان برسانند. در این بازی دو گروه حضور دارند. یک، گروه Space marines و دوم Chaos Space Marines که طرف خرابکار بازی را شامل میشوند. برخلاف نسخه های استراتژیکی این بازی، دیگر طرف مبارزه Elder ها و Ork ها نیستند. بلکه شما با دسته ای از انسان های خرابکار مبارزه می کنید. THQ با این بازی بسیار زیبا نشان داد که طرفداران WarHammer40K تنها، این بازی را به خاطر سبک استراتژیکی آن دوست ندارند، بلکه دیوانه وار داستان های Space Marines ها را دنبال می کنند. در واقع نیروهای جهان به سه دسته تقسیم می شوند، Space Marine ها که در واقع نژاد انسان ها می باشند که در آینده نزدیک به توانایی های فوق العاده و حفاظ های ضد آتش و اسلحه های کشنده مجهز شده اند. Ork ها از نژاد غول ها هستند که دارای روحیات حیوانی می باشند. آنها قدرت خود را از نیروی بسیار زیاد خود به دست می آورند، Ork ها بسیار سریع زاد و ولد می کنند و به لشکر عظیم خود و سلاح های دست ساز قادرند به هر قلعه ای نفوذ کنند و بزرگترین ربات های ساخته شده توسط Space Marine ها را از پای در آورند. در مقابل این دو قوم، Elder ها وجود دارند که در واقع از نژاد فرازمینی هستند. آنها توانایی های متافیزیکی دارند، می توانند به ذهن شما نفوذ کنند، توانایی پورتال (حرکت سریع از یک نقطه به نقطه دیگر) و همچنین غیب شدن را دارند. آنها نیروهای عجیبی برای از کار انداختن سلاح های بزرگ دارند و سرعت بالای آنها جزء مزایای این نژاد است. وطن دانلود در آینده نزدیک باقی نسخه های این بازی را برای شما در سایت قرار خواهد داد تا بتوانید با بقیه نژاد های این مجموعه آشنا شوید.

  دانلود (حجم 8.11  گیگابایت):


 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part01.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part02.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part03.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part04.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part05.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part06.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part07.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part08.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part09.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part10.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part11.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part12.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part13.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part14.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part15.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part16.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part17.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part18.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part19.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part20.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part21.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part22.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part23.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part24.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part25.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part26.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part27.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part28.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part29.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part30.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part31.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part32.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part33.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part34.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part35.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part36.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part37.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part38.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part39.rar

 

WH40K-Space-Marines(www.vatandownload.com).part40.rar

 




تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر

 

بازی فکری و بی نهایت زیبای Crazy machines2 نسخه جدید (دوم)

Crazy machines 2 PC game

این بازی کم حجم و پر طرفدار را در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود نمائید.

 

امروز وطن دانلود قصد دارد تا شما را با یک بازی فکری و هیجان انگیز که احتمالا از قبل نام آن را شنیده اید آشنا کند، Crazy Machines 2 Complete نام یک بازی فکر بسیار زیبا و هیجان انگیز است که توسط کمپانی FAKT Software ساخته شده و به وسیله شرکت Kalypso انتشار یافته است . این بازی که در ژانر بازی های استراتژیک و فکری قرار می گیرد بدین گونه است که در هر مرحله می بایست با بهره گیری از بهره ی هوشی خود و البته در نظر داشتن قوانین فیزیکی و هندسی ، کاری را که در ابتدا به شما گفته می شود انجام دهید .
Crazy Machines 2 را می توان نسخه ای پیچیده و تکامل یافته از بازی دومینو دانست چرا که برای رسیدن به هدف می بایست با چینش دقیق ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد ؛ توپ ، چرخ دنده و سایر اشیایی که در تکان دادن سایر شی ها استفاده می شود راهنمایی کرده و به مقصد برسانید .این گیم که از گرافیک قابل قبولی بهره می برد در چندین مرحله متفاوت انجام پذیرفته و هر چه به سطوح بالاتر می رسید ، رسیدن به هدف سخت تر و پیچیده تر می گردد . این بازی شاید بالغ بر 15 ساعت بازی فکری را برای شما فراهم می آورد، که به کمک آن می توانید ضریب هوشی، توانایی حل مساله و سرعت انتقال ذهن خود را بسنجید. گرچه این بازی علاوه بر تست هوش، یک سرگرمی فوق العاده است. پیشنهاد ویژه وطن دانلود به برنامه نویسان و کسانی که وقت زیادی را پای کامپیوتر میگذرانند، این بازی است تا هم به عنوان ورزشی برای ذهن،و هم رفع خستگی آنها باشد.
 
   
 
 

  دانلود (حجم 0.59 گیگابایت):

Crazy-Machines-2(www.vatandownload.com).part1.rar

 

Crazy-Machines-2(www.vatandownload.com).part2.rar

 

Crazy-Machines-2(www.vatandownload.com).part3.rar




تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. نسخه جدید این بازی با عنوان ورژن ۱٫۴٫۴ شامل مراحل جدید امروز در وبسایت دانلودها قابل دریافت می باشد. با مراجعه به ادامه مطلب می توانید این بازی فوق العاده جذاب را دانلود نمایید.

 

angry birds rio cover دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.4

 

 

password دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.4 پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی اعتیاد آور پرندگان خشمگین در ریو Angry Birds Rio v1.4.4 دانلود :    Peejeshare    Rapidshare    Uploadbaz    Direct Link

 




تاریخ: چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امیر
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 65956
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

تعداد بازدیدکنندگان : Online User

كد نوحه

كد مداحی